Nytt år mer blogg..?

Eller mindre blogg. Jag vet inte men jag kanske kan skriva lite ibland allafall. Som nu
Eftersom jag inte skrivit ett inlägg på över en månad så nu tar jag mitt förnuft till fånga.

Jag kan ju börja där jag sluta.
Jag berättade om Harry Potter och nu ska jag säga att jag har hittat nåt som har med harry potter och göra som är så otroligt roande.
Harry Potter And The Outcasts Of Hogwarts.


Det finns 5,6 stycken och jag dör lite varje gång jag tittar.
Sedan nämnde jag i förra inlägget att jag skulle plugga matte. En helt bra nyhet är att jag klarade matte D och nu behöver jag inte läsa matte mera!

Den där jävla julmånaden har gjort mig fattig, inte tala om den stress december medför.
Annars var väl själva julen bra.
Idag är det den 9e januari och imorgon börjar skolan, sista terminen! TJOHO!

En annan sak jag skrev var att jag hade haft två vita helger, nu börjar jag mer överväga att jag är alkis. Det har blivit rätt mycket fest på det här lovet känns det som.

Igår hade vi sexparty hemma hos Julia. Det kom en sextant som inte var en sextant utan en ung tjej som visade upp en massa saker och sen var det dags för oss att beställa vad vi ville ha. Om två veckor kommer ett gigantiskt paket hem till julla och då blir vi alla nöjda och glada. Trots allt valde jag g-pulsen, den dunkade i handen...
Men THIS CONVERSATION IS OVER.

Nu ska jag dra och träna, usch vad gött.

MEN HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0