Tisdag

JAG gillar tisdagar. Sovmorgon till 10.20, slutar 13.30. SKÖNT!
Dock stressad på de där biologiprovet som är på torsdag.
Jag är fortfarande inte klar med svenskan, den får vänta.

Fick ett sms av mamma vid nio tiden, Grattis på namnsdagen. Första gången på flera år hon ens kommer ihåg det. Det gjorde mig faktiskt glad.
Sabina skrev både ett sms och sa grattis i skolan på samma gång. Hon har namsdag imorgon så det får jag INTE glömma!

Annars så har jag precis varit på gymmet. Jag måste ju ta hand om både BLOGGEN och KROPPEN (tyckte det lät lite fint att skriva då)
Imorgon ska jag dock inte träna tror jag?!

Jag är på god väg på det där med pumpadräkten, har hittat ett spår(Maggan) hon tycks ha en dräkt i garderoben. Det ska jag kolla in imorgon tänkte jag.

Måste bara sist säga att igår kollade jag på Saving Private Ryan, den var bra...
Lite tårar, men bra...
HERRÅ!

OCH TACK ROLF FÖR DET FINA SMSET! JAG SKA SE TILL ATT DU SER DET HÄR INLÄGGET <3

JAG JOBBAR PÅ ATT DRA HEM EN VINST IGEN TSS!! *schhhhh*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0