PA

Nu har jag och Käs(du kommer inte få heta något annat om du läser i min blogg) vart och tränat. Det vart gymmet så Käs kunde göra sina benövningar till projektarbetet. Och avslutade med ett stycke core.

Jag är grymt imponerad att alla håller i! Imorgon drar vi trots allt in på vecka 4. Jag skänker en tanke till Julia för det har jag lovat för att hon är så duktig med sina benböj.
Nu ska jag bara skriva klart veckans schema med dess ändringar som mina kära försökskaniner jobbar stenhårt med en vecka i förväg.

ANNARS ska jag se på ensam mamma söker ikväll. Favoriten just nu. Kan bero på att det är ett par killar jag gärna tar över när de mammorna har tröttnat!

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0